نوشته شده توسط : Mozhde

افزایش حجم آپلود در xampp

در مطالب اخیر تیک تم با آموزش معرفی و دانلود نرم‌افزار Xampp در خدمت شما بودیم و در آن نرم‌افزار زمپ را به صورت کامل معرفی کردیم. اگر شما هم عضو کاربران برنامه‌ی xampp باشید احتمالا با مشکل کمبود حجم آپلود در زمپ مواجه شده اید. در این آموزش برای حل این مشکل و افزایش حجم آپلود در xampp روش بسیار ساده‌ای را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش افزایش حجم آپلود در XAMPP

برای افزایش حجم ایمپورت SQL در نرم افزار XAMPP از phpmyadmin استفاده می‌کنیم. این کار با تغییرات در max_allowed_packet و افزایش زمان آپلود در فایل‌های php.ini و my.ini امکان پذیر است.

 

به یاد داشته باشید که قبل از هر گونه تفییری از فایل‌های php.ini و my.ini یک نسخه پشتیبان یا بک آپ بگیرید.

گاهی اوقات لازم است که اطلاعات موجود در دیتابیس هاست را برای رفع خطا یا بررسی‌های دیگر در نرم افزارهایی که برای شبیه سازی سرور وب وجود دارند، مثل نرم افزار xampp وارد نمائیم که اگر صرفا از تنظیمات پیش فرض استفاده کنیم، با پیغام خطای زیر مواجه خواهیم شد:

You probably tried to upload too large file. Please refer to documentation for ways to workaround this limit.

همین حالا ببینید:  برترین بانو های کارآفرین ایران

افزایش حجم آپلود در xampp

افزایش حجم آپلود در XAMPP

برای اعمال تغییرات درست در کدهای فایل php.ini و نیز فایل my.ini مراحل آن را شرح داده ایم. اما به این دلیل که line هر کد در نسخه ApacheFriends XAMPP version 1.7.7 است، حتما در نسخه‌های جدیدتر احتمال تغییر در شماره خط آن وجود دارد. پس بهتر است با استفاده از Search هر قسمت، اعداد مورد نظر خود را افزایش دهید. دقت کنید که این راهنما برای افزایش حجم ایمپورت SQL در ورود یک دیتابیس ۱۰۰Mb در نظر گرفته شده است.

چگونه حجم آپلود در XAMPP را بیشتر کنیم؟

ابتدا برای تغییر در فایل php.ini به مسیر زیر بروید:

“C:\xampp\php\php.ini”

سپس مراحل زیر را طی کنید:

مرحله یک

در این مرحله باید عددی که به صورت پیش فرض روی ۶۰ قرار گرفته را به ۶۰۰ تغییر بدهید.

مرحله دوم

در این مرحله باید عدد های پیش فرض را به یک عدد بالاتر به دلخواه عوض کنید. به همین سادگی

همین حالا ببینید:  چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای سایتمان انتخاب کنیم

مرحله سوم

مرحله چهارم

مرحله پنجم

مرحله ششم

سپس برای تغییر در فایل my.ini به مسیر زیر بروید و تغییرات زیر را در این فایل ایجاد کنید:

“C:\xampp\mysql\bin\my.ini”

مرحله هفتم

 

مرحله هشتم

بعد از اعمال تغییرات بالا از پنل زمپ یا سرویس های ویندوز ، آپاچی و sql را ریستارت کنید یا سیستم عامل را ریستارت کنید.

همین حالا ببینید:  افزونه وردپرس سوپر کش WP Super Cache

 

ما امیدواریم که توانسته باشیم با ارائه راه‌حل بالا برای حل کردن این مشکل به شما کمک کرده باشیم. همچنین اگر روش دیگری برای حل این مساله دارید آن را در نظرات با ما در میان بگذارید. گروه تیک‌ تم آرزومند موفقیت شماست.

 

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: بازدید از این مطلب : 56

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

آپلود فایل در وردپرس

سلام دوستان به تیک‌تم خوش آمدید. در این مطلب با آموزش افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس در خدمت شما هستیم. افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس کار بسیار ساده ای است که در چند مرحله کوتاه امکان پذیر است. در این مطلب این کار را به طور کامل انجام خواهیم داد. با ما همراه باشید.

افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس

برای بسیاری از کاربران حجم آپلود فایل در وردپرس بسیار کم می باشد. احتمالا شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید که وقتی در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می خواهید فایلی را آپلود کنید با خطای محدودیت حجم آپلود روبه رو می شوید. این مورد بستگی به تنظیمات php سرور هاست شما دارد و برای همه متفاوت است. متاسفانه برای برخی از کاربران حتی حجم های ۱ مگابایت و ۲ مگابایت نیز دیده شده است. که این مقدار تقریبا برای هیچ کاری به جز عکس های کم حجم مفید نیست. اما نگران نباشید زیرا قابل حل است و می توان با استفاده از روش‌هایی افزایش حجم آپلود در وردپرس را انجام داد.

ممکن است برخی هاستینگ ها برای امنیت بیشتر بعضی از این تغییرات را در سرور مسدود کرده باشند. در اینصورت پس از اعمال تغییرات وب سایت شما با خطای interval sever error مواجه می شود که برای رفع آن تنها کافیست کد اضافه شدن را مجدد از فایل خود حذف نمایید.
همین حالا ببینید:  بهترین زمان از هفته برای ارتقاء فروشگاه ووکامرس و فروش بیشتر

آپلود فایل در وردپرس

روش های افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس

برای بالا بردن حجم آپلود در وردپرس روش‏‏‏‏‏‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

۱- تغییر در فایل php.ini اصلی

اگر شما از سرور مجازی استفاده می کنید و یا دسترسی به فایل اصلی php.ini دارید باید دو مقدار زیر را تغییر دهید و سپس وب سرور خود را ری‌استارت نمایید. فایل وردپرس php.ini در پوشه wp-admin قرار دارد. همچنین اگر در لوکال کار میکنید در برنامه wamp یا xampp دسترسی به این فایل راحت است و از منوهای خود برنامه قابل انتخالب و ویرایش است. کد زیر رو به آخر آن اضافه کنید:

 

اگر اتصال شما به اینترنت کم سرعت است max_input_time را افزایش دهید، در غیر اینصورت هنگام آپلود خطای IO خواهید گرفت. برای یک اتصال با آپلود متوسط ۸ کیلوبایت در ثانیه مقدار ۱۲۸۰۰ مناسب است.

۲- افزونه

این افزونه را از سایت وردپرس دانلود کرده و نصب کنید. پس از نصب این افزونه شما می توانید مقدار دلخواه خود را وارد کنید تا حداکثر حجم آپلود وردپرس شما تغییر کند.

با استفاده از این افزونه شما می تونید حجم آپلود را تا ۳۲ مگ افزایش بدهید. کافیست افزونه را نصب و فعال کنید. برای  فعال سازی از قسمت ابزارها / Upload Max Filesize  باید در این قسمت شما باید روی custom settings کلیک کنید و افزونه را اجرا کنید .در اینجا می توانید حجم ۳۲ مگ را مشاهده کنید. اگر حجم آپلود افزایش نیافت چند ساعت بعد مجددا چک کنید. بعد از این که تغییرات اعمال شد می توانید افزونه را غیر فعال کنید. کار این افزونه وارد کردن چند خط کد به فایل های php5.ini  و php.ini هست. وقتی افزونه را اجرا می کنید کدهای لازم برای افزایش حجم آپلود در فایل ها نوشته می‌شوند.

  • افزونه PBP Increase upload limit

افزونه PBP Increase upload limit یک افزونه فوق العاده برای افزایش میزان آپلود وردپرس و از بین بردن محدودیت در بارگذاری فایل ها هست. این افزونه میزان حجم آپلود را تا ۲۵۰ مگ افزایش میدهد. فقط کافیست افزونه را نصب و فعال کنید و تا ۲۵۰ مگ فایل را به راحتی در وردپرس خود آپلود کنید.
نصب این افزونه‌ها در وردپرس مثل سایر افزونه هاست.

همین حالا ببینید:  تغییر اندازه کادر ویدیو در وردپرس

۴- قرار دادن کد های زیر در functions

گاهی با قرار دادن کدهای زیر در فایل function قالب مشکل حجم آپلود فایل در وردپرس رفع شده است. می‌توانید این فایل رو از طریق ویرایش پوسته در داشبورد وردپرس قسمت نمایش نیز پیدا کنید:

 

اضافه کردن این کد در functions.php روی بعضی وب سایت های وردپرسی جواب نمی‌دهد.

۵- روش htaccess

شما می توانید با قرار دادن کد های زیر در فایل .htaccess حجم آپلود در وردپرس را افزایش دهید. در صورتی که این فایل در قالب شما وجود ندارد می توانید آن را در public_html با نام .htaccess ایجاد کنید.

 

 در صورتیکه هیچ یک از این روش ها برای شما پاسخگو نبود باید با پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید و درخواست کنید که مقدار upload_max_filesize و post_max_size و max_execution_time را برای شما تغییر دهند.

همین حالا ببینید:  تگ های عنوان و تاثیر آن ها در سئو سایت و استفاده اصولی از آن در سایت

ما امیدواریم  که توانسته باشیم با ارائه روش های بالا برای حل کردن مشکل سایتتان به شما کمک کرده باشیم. همچنین اگر روش دیگری برای حل این مساله دارید آن را در نظرات با ما در میان بگذارید. تیک‌تم آرزومند موفقیت شماست.

 

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: بازدید از این مطلب : 62

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به تاثیر ساب دامین بر روی سئو سایت می پردازیم.کلمه ساب دامین را بارها شنیده اید ولی ممکن است به آن توجه نکرده باشید. ساب دامین در حقیقت یک نوع دامنه است که از دامنه اصلی مشتق شده است.گوگل علاقه زیادی به استفاده از ساب دامین دارد و آنها را روش مناسبی برای شکل دهی ساختار سایت میداند.

چرا از ساب دامین استفاده می شود؟

قبل از توضیح تاثیر ساب دامین بر روی سئو سایت به اینکه چرا از ساب دامین استفاده می شود میپردازیم.ساب دامین بخشی از سایت اصلی است ولی توسط موتورهای جستجو به عنوان یک جزء جداگانه شناخته می شود. عمومأ از ساب دامین ها برای اهداف سازمانی و یا حتی برای بهبود سئوی سایت استفاده می شود.

تاثیر ساب دامین بر روی سئو سایتتاثیر ساب دامین بر روی سئو سایت

میزبانی وبلاگ یا فروشگاه

بعضی از شرکت ها و کسب و کارها تمایل دارند که میزبانی وبلاگ یا فروشگاه خود را بدلایل خاص به شکل جداگانه انجام دهند. عمده ترین دلیل آن اختصاص طراحی و ساختار مجزا برای وبلاگ و فروشگاه نسبت به سایت اصلی و یا تمایل به ایجاد تفاوت بین محتوای اصلی و محتوای وبلاگ یا فروشگاه است. در صورتیکه قصد راه اندازی وبلاگ یا فروشگاهی با حجم مطالب زیاد و سنگین را دارید و این کار می تواند بر روی عملکرد سایت اصلی شما تأثیر منفی دارد ، استفاده از ساب دامین برای راه اندازی وبلاگ و فروشگاه با توجه به انعطاف پذیری آن می تواند راه مناسبی است. بعضی از وبمسترها نیز از ساب دامین جهت اهداف تحقیقاتی و آزمایشی استفاده می کنند که از این طریق تغییرات مدنظر خود را اول بر روی ساب دامین تست کرده و در صورت ایجاد نشدن مشکل خاص ، آن را بر روی سایت اصلی خود اعمال می کنند.

همین حالا ببینید:  تاثیر هاست بر سئو سایت

 اختصاص دادن محتوا برای منطقه جغرافیایی خاص

بعضی وقتها یک سایت با توجه به محتوا ، موضوع و شرایط ویژه ای که دارا است ، تمایل دارد اطلاعات و محتوای ویژه ای را برای هر منطقه جغرافیایی نمایش دهد. به عنوان مثال تمایل دارید محتوایی که برای کاربران غیرایرانی نمایش داده می شود، با محتوای اصلی سایت که برای کاربران ایرانی نمایش دارد متفاوت باشد. یکی از راه حل های مناسب برای انجام این کار، ایجاد یک ساب دامین جدید و محدود کردن IP کاربران می باشد. به عنوان یک مثال واضح برای این کار می توان به یک سایت رزور بلیت هواپیما اشاره کرد.

 تنوع در محصولات و سرویس های سایت

ممکن است موضوع محصولات و یا سرویس های ارائه شده در یک سایت به قدری زیاد، متنوع یا نامرتبط باشند که قراردادن و دسته بندی همه ی این موارد در یک سایت ، امری سخت ، زمانبر باشد. همچنین ممکن است قراردادن همه ی این موارد در یک سایت ، سبب سردرگمی کاربران و دریافت بازخورد منفی برای شما شود. دسته بندی این محصولات یا سرویس های مرتبط در ساب دامنه های جدا می تواند ایده مناسبی برای این گونه سایت ها باشد.

راه اندازی نسخه موبایل

بعضی از سایت ها به دلیل ریسپانسیو نبودن ساختارشان و با توجه به زمانبر بودن تغییر کدهای قالب اصلی ، نسخه موبایل سایت را بر روی ساب دامین ایجاد می کنند.

همین حالا ببینید:  غیرفعال کردن امکان ورود با ایمیل در وردپرس

تاثیر ساب دامین بر روی سئو سایت

تا چه حد نام دامنه یا ساب دامین بر سئو سایت شما تاثیرگذار است؟ نکته اصلی این است که گوگل نام دامنه یا همان آدرس سایت را در رتبه بندی نتایج خود تاثیر می دهد و اگر بتوانید دامنه ای کوتاه و شامل کلمه کلیدی خود پیدا کنید، حتما مناسب خواهد بود. اما در عمل شما بیش از یک کلمه کلیدی را در آن نمیتوانید بگنجانید و عدم حضور آن کلمه در ساب دامین یا دامنه اصلی شما به معنی شکست حتمی شما در سئو نخواهد بود. پس سعی کنید که نام دامنه را برای کاربری بهتر و براساس شناسایی راحت از طرف مشتریان انتخاب کنید و انتخاب نام ساب دامین را براساس استراتژی بازاریابی و برندینگ شرکت انجام دهید تا رعایت اصول سئو.می توان از تاثیر ساب دامین بر روی سئو سایت به موارد زیر اشاره کرد:

قراردادن کلمات کلیدی در ساب دامین

اوقات قراردان کلمات کلیدی خاص در آدرس URL سایت اصلی ممکن است امری غیرممکن باشد اما با استفاده از ساب دامنه ها می توانید این کار را به سادگی انجام دهید و کلمات کلیدی پررقابت خود را در ساب دامین قراردهید و شانس پیروزی در رقابت و رتبه بندی موتورهای جستجو را افزایش دهید.

 تأثیر ساب دامین بر روی تجربه کاربری

در صورتیکه سایت شما دارای ناوبری سخت و پیچیده است و حجم اطلاعات زیادی را دارا می باشد، این موضوع بر روی تجربه کاربری سایت شما تأثیر منفی خواهد گذاشت. این موضوع مدت زمان ماندگاری کاربر در سایت را کاهش خواهد داد و در نتیجه رنک سایت شما نیز کاهش می یابد.

همین حالا ببینید:  اشتراک‌گذاری مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی با Super Socializer

تأثیر ساب دامین بر روی اتوریتی دامنه

یکی از راه های افزایش اتوریتی دامنه ، داشتن بک لینک از دیگر سایت های معتبر است که با استفاده از لینک دهی از ساب دامین ها با دامنه اصلی خود، می توانید اتوریتی دامنه خود را بهبود بخشید

مزایای استفاده از ساب دامین

شما ممکن است برای گسترش فعالیت شرکت خود از فولدرها بهره بگیرید و محیط سایت را گسترش دهید، ولی در اینجا قصد داریم مزایای استفاده از زیر دامنه را به شما معرفی کنیم:

  • ساب دامین رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ وجه اضافه ای نیست.
  • به شما اجازه میدهد کلمه کلیدی مورد نظرتان را در آدرس سایت قرار بدهید.
  • ساب دامین را میتوانید بر روی یک هاست کاملا مجزا پیاده سازی کنید.
  • زیر دامنه شما میتواند آدرس آی پی مخصوص به خود را داشته باشد.
  • ساب دامین میتواند طراحی و سیستم مدیریت مجزا و مخصوص به خود را داشته باشد.

 

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: بازدید از این مطلب : 73

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام به تیک خوش آمدید در این مقاله به اینکه  Googlebot چیست؟ و چگونه کار می کند؟ می پردازیم.ربات کوگل Googlebot یک کراولر است که محتوای قابل ایندکس شدن وب سایت ها را جمع می‌کند. ربات گوگل برای این که موتور جستجو بتواند نتایج را آپدیت کند از اطلاعات جمع آوری شده توسط ربات گوگل استفاده می‌کند.

Googlebot چیست؟

ربات گوگل صفحات وب را از طریق لینک ها پیدا می کند. این ربات صفحات جدید و به آپدیت های صفحات قدیمی را از این طریق یافته و آن ها را به ایندکس خود اضافه می کند. ایندکس در حقیقت مغز گوگل است، اینجا جاییست که همه ی اطلاعات کسب شده در آن ذخیره می شود. گوگل از کامپیوترهای بسیار زیادی استفاده می کند و ربات های خود را به تمام قسمت های وب فرستاده تا صفحات جدید را بیابند و از اطلاعات آنها پی ببرند. گوگل بات، پایشگر وب گوگل است و سایر موتورهای جستجو نیز از ربات های مخصوص به خود بهره می برند.

 Googlebot چیست؟ و چگونه کار می کند؟Googlebot چیست؟ و چگونه کار می کند؟

Googlebot یا ربات گوگل چگونه کار می کند؟

Googlebot از نقشه سایت ها و پایگا هایی استفاده می کند که شامل لینک های کشف شده قبلی است. این ربات ها از این داده ها برای تعیین مقاصد بعدی خود استفاده می کنند. هر وقت که ربات گوگل، لینک جدیدی را در یک سایت پیدا کند، آن را به لیست خود اضافه کرده تا بعدا به آن مراجعه کند. زمانی که ربات گوگل تغییراتی را در لینک ها مشاهده کند آن را گزارش کرده تا ایندکس منتسب به آن صفحه آپدیت شود. برنامه نوشته شده توسط گوگل، زمان های مراجعه به سایت ها را تعیین می کند. برای اطمینان از پایش شدن وبسایت خود، ویژگی پایش شدن را باید بررسی نمایید. اگر سایت شما در دسترس ربات های گوگل باشد، آنها معمولا به آن سر خواهند زد.

همین حالا ببینید:  هر آنچه که درباره بازاریابی اینترنتی باید بدانیم!

خزنده یا Webcrawler چیست؟

به شکل کلی خزنده‌های وب، نرم افزارهایی هستند که در اینترنت وارد سایتهای گوناگون می شوند و همه صفحات آنها را می خوانند و لینکها را دنبال می کنند و در آخر اطلاعات صفحات را جمع آوری و به محل مشخصی ارسال می کنند.کراولرهای وب با نامهای دیگری از قبیل ant، bot، spider و robot نیز شناخته می شوند.

انواع ربات Googlebot

ربات های مختلفی با گوگل ایجاد شده اند که هرکدام دستورالعمل مشخص خود را دارند. به عنوان مثال ربات AdsBot کیفیت تبلیغ ها را چک می کند. همینطور ربات اپلیکشن اندروید گوگل به بررسی اپ های اندرویدی می پردازد. مهمترین ربات ها برای ما عبارتند از:

  • Googlebot desktop: این ربات به بررسی و ایندکس نسخه دسکتاپی وب سایت ها می پردازد.
  • Googlebot mobile: این ربات به بررسی و ایندکس نسخه مویابلی سایت ها می پردازد.
  • Googlebot Video: این ربات به بررسی ویدئوهای موجود در وب می پردازد.
  • Googlebot Images: این ربات به پایش تصاویر موجود در وب می پردازد.
  • News: این ربات مختص سایت های خبری است.

ربات های گوگل چگونه سایت ها را بازدید می کنند؟

برای اینکه بفهمید ربات های گوگل چه وقت هایی به سایت شما مراجعه می کنند،باید فایل های Log سایت خود را بررسی کنید و یا به قسمت Crawl در کنسول جستجوی گوگل مراجعه کنید.

همین حالا ببینید:  توصیه های مهم برای موفقیت کسب‌ و کار اینترنتی

 Googlebot چیست؟ و چگونه کار می کند؟Googlebot چیست؟ و چگونه کار می کند؟

گوگل لیست آدرس های آی پی ربات های خود را هیچ گاه منتشر نمی کند و همین طور این آی پی ها مدام در حال تغییر هستند. اگر می خواهید ماهیت ربات های گوگل را تایید کنید،باید از ابزارهای تبدیل آی پی به نام استفاده کنید. اسپمرها می توانند به راحتی نام user-agent خود را به Googlebot تغییر دهند اما شبیه سازی آی پی به این راحتی نیست. شما می توانید با استفاده از فایل Robots.txt به ایجاد محدودیت و کنترل دسترسی ربات گوگل به سایت خود بپردازید. دقت داشته باشید که در صورت اشتباه در این کار، ممکن است جلوی دسترسی گوگل به محتوای اصلی سایت را بگیرید. این کار موجب عدم ایندکس محتوای سایت خواهد شد. همچنین راه های دیگری نیز برای جلوگیری از ایندکس شدن بعضی از صفحات سایت وجود دارد.

بهینه سازی برای ربات های گوگل

سرعت بخشیدن به پایش صفحات سایت با ربات های گول یک کار فنیست و در طی آن باید موانعی که موجب اشکال در این کار می شوند را برطرف کرد. این کار نسبتا پیچیده است ولی حتما باید با این پروسه آشنا شوید. اگر ربات های گوگل نتوانند به پایش کامل سایت بپردازند، مطمئنا رتبه خوبی را برای آن در نظر نمی گیرند. خطاهای پایش را یافته و نسبت به حل آنها اقدام کنید.

همین حالا ببینید:  ایجاد لیست مقایسه محصولات در ووکامرس

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: برچسب‌ها: Googlebot چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 81

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

دپارتمان فروش

سلام بر شما دوستان و همراهان گرامی تیک تم. در این مطلب قصد دارم آمار جالبی را در رابطه با دپارتمان فروش ‚ ایمیل مارکتینگ‚ افزایش فروش‚ بازاریابی محتوا و … در خدمت شما عزیزان قرار بدهم. با ما همراه باشید.

آمارهای جالب دپارتمان فروش

به این دو آمار در ارتباط با دپارتمان فروش توجه کنید. احتمالا توجه شما را هم جلب خواهد کرد:

  1. بیش از ۴۴ درصد از کارمندان فروش بعد از اولین پیگیری سرنخ را رها می کنند!
  2. بالغ بر ۸۰ درصد فروش حداقل، نیاز به ۵ پیگیری دارد!

به عبارت دیگر ۴۴ درصد کارمندان فروش فقط و فقط یک پنجم تلاش لازم که منجر به فروش می شود را انجام می دهند!

۴۰ نکته جالب در رابطه با دپارتمان فروش

به این ۴۰ آمار هیجان انگیز زیر توجه کنید. حتما برای شما هم جالب هستند!

  • ۴۴ درصد از کارمندان فروش بعد از اولین پیگیری سرنخ را رها می کنند.
  • به طور متوسط هر کارمند فروش برای تماس با سرنخ ۲ بار بیشتر تلاش نمی کند.
  • ۸۸ درصد فروش حداقل نیاز به ۵ پیگیری دارد!
  • ۳۵ تا ۵۰ درصد فروش ها نصیب شرکتی می شود که اولین تماس با او گرفته شده است.
  • اگر شما یک سرنخی که از طریق وب سایت به شما وصل شده است را در ۵ دقیقه پیگیری کنید احتمال خرید آن تا ۹ برابر افزایش پیدا می کند.
  • ۶۳ درصد افرادی که از شرکت شما اطلاعات می گیرند حداقل تا ۳ ماه آینده از شما خرید نخواهند کرد، حتی ۲۰ درصد آنها ممکن است خریدشان یک سال طول بکشد.
دپارتمان فروشافزایش فروش دپارتمان فروش
  • سرنخ های پرورش یافته (مثلا با ارسال ایمیل های محتوایی یا برگزارس جلسه) احتمال خریدشان از سایر سرنخ ها ۲۰ درصد بیشتر است.
  • سرنخ های پرورش یافته (مثلا با ارسال ایمیل های محتوایی یا برگزارس جلسه) مبلغ خریدشان ۴۷ درصد بیشتر از سایر سرنخ ها است.
  • شرکت هایی که مدیریت فرصت ها در آن مکانیزه می شود در ۶ تا ۹ ماه، درآمد آنها تا ۱۰ درصد افزایش پیدا می کند.
  • شرکت هایی که از فرایندهای اتوماتیک (مثل پاسخ های خودکار) برای پرورش سرنخ ها استفاده می کنند، سرنخ های با کیفیت آنها تا ۴۵۱ درصد رشد می کند.
  • ۶۵ درصد کسب وکارها اصلا مفهوم پرورش سرنخ را نمی دانند!
  • بعد از یک جلسه معرفی ۶۳ درصد افراد شرکت کننده، در جلسه داستان های گفته شده را به خاطر می سپرند اما فقط ۵ درصد آنها آمارها گفته شده را در خاطر خواهند داشت.
  • تصاویر ۶۰.۰۰۰ بار از متون سریع تر پردازش می شوند (پس در مستندات خود از تصاویر به جای متون استفاده کنید)
  • ۷۰ درصد افراد برای حل مشکل تصمیم به خرید می گیرند، این در حالی است که فقط ۳۰ درصد آنها برای کسب ارزش جدید تصمیم خرید می گیرند.
  • بهترین زمان برای ارسال ایمیل در طول روز ساعت ۸ صبح تا ۳ بعد از ظهر است.
دپارتمان فروشافزایش فروش و ایمیل مارکتینگ
  • اول هفته بیشترین میزان باز شدن ایمیل ها را خواهند داشت.
  • ایمیل های مرتبط ۱۸ برابر بیشتر از ایمیل های بالک درآمد ایجاد می کنند.
  • هر نفر در روز بیش از ۱۰۰ ایمیل دریافت می کند، فقط ۲۳ درصد آنها را باز می کند و فقط روی ۲ درصد آنها کلیک می کند، پس سعی کنید جذاب تر باشید.
  • ۴۰ درصد ایمیل از طریق تلفن همراه باز می شوند.
  • فقط ۲ درصد از تماس های تلفنی (با هدف بازاریابی) منجر به جلسه می شود.
  • در سال ۲۰۰۷ به طور متوسط ۳.۶۸ تماس سرد منجر به دسترسی به سرنخ می شد، اما اکنون این عدد به ۸ رسیده است!
  • ایمیل مارکتیگ ۲ برابر بیشتر از تماس های تلفنی برای بازاریابی به شما جواب می دهد.
  • بهترین زمان ها در طول روز برای تماس های تلفنی بازاریابی ساعت های ۴ تا ۵ بعد از ظهر و ۸ تا ۱۰ صبح می باشد. بدترین زمان نیز بین ساعت ۱۱ تا ۲ بعد از ظهر می باشد.
  • با افزایش ۵ درصدی تکرار خرید مشتری، سود شما ۲۵ تا ۹۵ درصد افزایش می دهد.
  • ۹۱ درصد از مشتریان می گویند که از طرف چه کسی معرفی شده اند، در حالیکه فقط ۱۱ درصد از کارمندان فروش می پرسند که چه کسی آنها را معرفی کرده است.
  • در هر سال شما ۱۴ درصد از مشتریان خود را از دست می دهید.
  • مشتریان معرفی شده با احتمال ۴ برابر بیشتر خرید می کنند.
  • ۶۵ درصد مشتریان از طریق معرفی به سراغ شما می آیند.
دپارتمان فروشافزایش فروش و بازاریابی محتوا
  • مشتریان معرفی شده ۱۳٫۲ درصد بیشتر از سایر مشتریان از شما خرید می کنند.
  • ۷۶ درصد از بازاریابان محتوا، فراموش می کنند که محتوای آنها باید به فروش کمک کند.
  • شرکتی که یک وب سایت با ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ صفحه دارد، ۶ برابر بیشتر از شرکتی که یک وب سایت با ۵۰ تا ۱۰۰ صفحه دارد تولید سرنخ می کند.
  • ۸۶ درصد خریداران B2B محتوای مرتبط را از طریق موبایل می بینند.
  • پیشبینی می شود در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۵ درصد مشتریان بدون دخالت نیروی انسانی خرید خواهند کرد.
  • وقتی هماهنگی بین تیم های فروش و مارکتینگ وجود داشته باشد، شما با احتمال ۶۷ درصد بیشتر فروش های موفق خواهید داشت.
  • فقط ۴۴ درصد شرکت ها از سیستم ارزش گذاری سرنخ ها برای پیگیری فروش استفاده می کنند.
  • برگشت سرمایه ایمیل مارکتیگ ۴۰ برابر می باشد و این بیشترین برگشت سرمایه در بین ابزارهای آنلاین مارکتینگ است.
  • استفاده از CRM احتمال تبدیل سرنخ به مشتری را تا ۳۰۰ درصد افزایش می دهد.
  • ۹۰ درصد شرکت ها برای دریافت ایمیل مشتریان در هنگام ورود به وب سایت آن ها برنامه ای ندارند!
  • اغلب شرکت ها برآورد درستی روی اثرگذاری منابع مختلف تبلیغاتی خود ندارند.
  • اگر محصول شما توسط مشتریان شما به دیگران توصیه شود، فروش شما به شکل قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

امیدوارم که این آموزش در برای شما همراهان محترم تیک تم مفید باشد. با آرزوی موفقیت شما …

 

مطالب مرتبط:

نکاتی در طراحی سایت که افزایش فروش و نرخ تبدیل را تضمین می‌کند

نکاتی در مورد مدیریت که شما را به رهبری فوق العاده تبدیل می کند

چگونه آگهی تبلیغاتی تاثیرگذارتری بنویسیم

گام هایی برای غلبه بر ترس های مشتری

منبع : تیک تم – ارائه دهنده: امنیت وردپرس قالب وردپرس ویدیوی آموزشی وردپرس

دانلود افزونه یواست سئو ووکامرس

 


 



:: برچسب‌ها: ۴۰ آمار شگفت انگیز درباره دپارتمان فروش , دپارتمان فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از جدیدترین نوع از انواع بازاریابی های اینترنتی میباشد که هدف آن تعامل با مشتریان و مخاطبان است ، همانطور که میدانید شبکه های اجتماعی یکی از پربازدیدترین های دنیای وب میباشند، استفاده درست و مناسب از شبکه های اجتماعی میتواند باعث جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش محصولات یک کمپانی شود.

ما امروز برای شما انواع شبکه های اجتماعی را معرفی می کنیم که متوجه خواهید شد کدامیک برای تجارت شما مفید است:

انواع شبکه های اجتماعی و کاربرد آن ها:

فور اسکوئر
فوراسکوئر شبکه ای عالی برای متعهد کردن مشتریان و ایجاد رقابت بین آن ها به شمار می آید. در این برنامه هر وقت مشتریان از تجارت شما دیدن میکنند یا از خدمات شما خریداری میکنند، امتیازی به آن ها تعلق میگیرد. ذات رقابتی این برنامه زمانی مشخص میشود که اشخاص دارای تعداد بیشتر بازدیدکننده به شهردار آن منطقه تبدیل می شود. این مسئله باعث میشوند مشتریان به دنبال ارتقای وضعیت خود باشند و سعی کنند به افتخار شهردار شدن دست پیدا کنند. این نوع پاداش جذاب باعث می شود مشتریان متعهد به شما وابستگی خود به خدمات شما را بروز دهند و تبلیغ مناسبی برای تجارت شما محسوب میشود.

فیسبوک
فیسبوک میتواند رسانه ای بسیار عالی باشد در صورتی که از روش زیر پیروی کنید:
بسیار فعال باشید: اکانتی که فعال نباشد و مدام به روز نشود باعث میشود افراد انگیزه کمتری پیدا کرده و دیگر از صفحه شما دیدن نکنند.
از فیسبوک برای جنبه های مناسب برند خود استفاده کنید: هر شبکه اجتماعی باید برای رسیدن به هدف درونی خودش استفاده شود. تویتر جای مناسبی برای منتشر کردن محتوای بازاریابی درونی است، در حالی که فیس بوک بیشتر برای ایجاد محیط هایی جذاب و مفرح و ارتقای فضای جامعه مجازی مشتریان تجارت شما مناسب است.
نکته: عکس های خنده دار از کارمندان خود بگذارید و به صورت منظم از کاربران سوال بپرسید تا سطح فعالیت آن ها بالا باقی بماند. درک این مسئله که پرسیدن کدام سوالات میتواند فواید بیشتری به همراه داشته باشد، اهمیت ویژه ای دارد.

توئیتر
عده ای عقیده دارند استفاده از تویتر به زمان زیادی نیاز ندارد. البته من با این مسئله موفق نیستم. مخصوصا هنگامی که شما از تویتر استفاده تجاری میکنید، باید مسایل زیادی را در نظر بگیرید. برای این کار شما باید سعی کنید توجه افراد را به خود کنید و سپس برند و محتوای خود را ارتقا دهید. پاسخ های شما به مشتریان باید به روز و بسیار مفید باشند. یعنی که شما باید هر روز هفته در حال ارتباط گرفتن با مشتریان خود باشید. اگر قصد دارید از تویتر برای تجارت خود استفاده کنید، پیشنهاد میکنم از ابزارهای کمکی برای بهبود بازده خود استفاده کنید.

مانند ابزارهای کمکی بافر و هوت سویت (Buffer و ( Hootsuite هستند. این ابزار به شما کمک می کنند چندین اکانت و چندین یوزر داشته باشید و همچنین به شما اجازه میدهند تویت های خود را برنامه ریزی کنید( که می توانید محتوای خود را به طور منظم، مثلا روزانه به صورت خودکار منتشر کنید). بعضی افراد فکر میکنند این نوع روش کار کردن مناسب نیست اما وقتی شما بسیار سرتان شلوغ است استفاده کردن از این روش ها اصلا ایرادی نخواهد داشت. همین طور بهتر است جست و جوی زنده تویتر خود را در جست و جو گر باز بگذارید. با این کار میتوانید هر زمانی که خواستید به بحث های متفاوت این سایت وارد شوید.

پین ترست
پین ترست سایتی عالیست برای نشان دادن عکس ها و ایجاد محیطی جذاب برای بازدیدکنندگان است. با استفاده از این سایت میتوانید به راحتی تجارت خود را به دیگران معرفی کنید.
نکته: اگر عکسهای خوبی در صفحه خود دارید(مثلا اینفوگرافیک های آموزنده) بخش add the Pin It button را در بالا و پایین عکس اضافه کنید و مطمئن شوید RSS بلاگ شما غیرفعال است. اگر RSS باز باشد میتواند مشکلاتی در برنامه اوت لوک ایجاد کنید. مطمئن شوید که این مسئله باعث عصبانیت مشتریانتان نشود.

شبکه های اجتماعی

لینکداین
لینکداین یکی از بهترین ها در بازاریابی شبکه های اجتماعی برای تجارت، مخصوصا تجارت های B2B محسوب می شود. دسته بندی و هدفمندی این شبکه بسیار عالی است و به شما اجازه میدهد دقیقا افرادی را مخاطب خود قرار دهید که مشخصات بازار هدف شما را دارند.
نکته: برای اینکه بتوانید از دیگران متمایز باشید در بخش “پاسخ ها” به سوالات افراد پاسخ دهید(و خودتان نیز چندین سوال بپرسید). این کار باعث میشود افراد بفهمند شما در چه رابطه ای صحبت میکنید. در واقع شما به نوعی بازاریابی درونی انجام داده یا مشتریان بلقوه میسازید. همین طور گروه های تجاری در این سایت وجود دارد که میتوانید در آن ها عضو شده و محتویات و بحث های تجارت خود را در آن ها منتشر کنید. البته زمانی که در این گروه عضو شده یا فعالیت می کنید باید مراقب باشید. همیشه به دنبال فروختن محصول یا خدمات خود نباشید. هیچ کس حاضر نیست با افرادی دوست شود که تنها به دنبال محصولات خود هستند و هیچ فایده دیگری ندارند. اگر به دیگران کمک کرده و حضوری مفید در این سایت داشته باشید، افراد نیز به شما احترام میگذارند و بیشتر به سمت خدمات یا محصولات شما جذب میشوند.

اینستاگرام
اینستاگرام یکی از برنامه ها برای بازاریابی شبکه های اجتماعی بسیار بزرگ است که اخیرا توسط فیسبوک به قیمت ۱ بیلیون دلار خریداری شده است. افراد زیادی از برنامه موبایلی جذاب اینستاگرام برای عکس گرفتن و اشتراک گذاشتن عکس ها استفاده میکنند. از آن غافل نشوید.

یوتیوب و یا آپارات
یوتیوب موتور جست جوی عظیمی است که شما میتوانید فیلم های خود را در آن آپلود کنید. در حال حاضر یوتیوب نسبت به سایت های هاستینگ فیلم دیگر مانند ویمئو (Vimeo) مزیت های بیشتر دارد. البته هر رسانه اجتماعی مزیت ها و ضررهای خود را دارد. در تحقیقات انجام شده توسط socialbakers آپلود فیلم در فیس بوک و یوتیوب با هم مقایسه شده اند. اگرچه هر دو روش آپلود فیلم تعداد لایک ها و اشتراک های مشابهی داشتند اما فیسبوک تعداد بیشتری کامنت داشت. البته لازم به ذکر است که اکثر افراد ترجیح میدهند از یوتیوب برای هاست کردن فیلم های خود استفاده کنند.

تامبلر
تامبلر یکی از محبوب ترین پلتفورم های بلاگ نویسی محسوب میشود. اگر شما چندین کانال برندینگ جدا از بلاگ اصلی خود داشته باشید میتوانید با استفاده از این سایت سریعا تمامی آن ها را آپدیت کنید.

گوگل پلاس(Google+)
گوگل پلاس احتمالا در آینده یکی از بهترینشبکه ها برای بازاریابی شبکه های اجتماعی مناسب برای تجارت تبدیل میشود. این شبکه محل هایی به نام Hangout دارد که می توانید فیلم های خود را در آن آپلود کرده و با افراد متفاوت در مورد آن ها بحث کنید. همین طور جوامعی متفاوتی در این سایت طراحی شده اند که شما میتوانید با تشکیل و بکار گرفتن آن ها سطح تعامل افراد را بالا ببرید. این سایت مزیت های بسیاری دارد و می تواند به یکی از قوی ترین رسانه بازاریابی شبکه های اجتماعی تبدیل شود.

 

مطالب مرتبط:

چند تکنیک برای کمک به بازاریابی بهتر در شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

ساخت بلاگ در وردپرس برای رشد وب سایت های تجاری در شبکه های اجتماعی

ترفند های مشتری مداری

منبع: تیک تم – ارائه دهنده: قالب وردپرس شخصی – کانفیگ امنیتی وردرپرس پشتیبانی وردپرس

دانلود افزونه سئو ووکامرس


 



:: برچسب‌ها: بازاریابی شبکه های اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

افزنه وردپرس visual composer

افزونه صفحه ساز وردپرس ویژوال کامپوزر Visual Composer پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین و بی نظیرترین افزونه وردپرس است که برای ایجاد صفحات گرافیکی و بسیار جذاب در وردپرس طراحی شده است و تا تاریخ ۹۵٫۰۹٫۰۳ به تعداد ۱۱۳۴۰۹ فروش در تم فارست داشته است. ویژوال کامپوزر یک افزونه بسیار کاربردی برای کاربران است که زیبایی سایت شما را دو چندان کرده بدون این که زحمت شنا را بیشتر کند. کار با افزونه ویژال کامپوزر وردپرس بسیار ساده و دلچسب است بطوری که شما از زیباتر شدن سایت خود بسیار لذت خواهید برد.

افزونه Visual Composer مناسب همه سایت‌ها

  آیا می دانید سایت کوکا کولا، ASUS، بلومبرگ و سایت های معروف دیگری از ویژوال کامپوزر استفاده می کنند؟  

شما از افزونه وردپرس برگه ساز حرفه ای ویژوال کامپوزر تقریبا برای همه نوع سایتی می توانید استفاده کنید و می توان گفت که حدودا با ۹۹ درصد قالب های وردپرس هماهنگی کاملی با این افزونه وردپرس بی نظیر دارند. کار با افزونه وردپرس ویژوال کامپوزر بسیار ساده است و زیبایی سایت شما را به شکل چشمگیری افزایش میدهد و استفاده از آن یک ظاهر بسیار حرفه ای و زیبا برای سایت شما به ارمغان خواهد آورد.

ایجاد برگه و صفحات تنها با درگ & دراپ توسط ویژوال کامپوزر

استفاده از افزونه صفحه ساز وردپرس ویژوال کامپوزر بسیار ساده است و شما برای استفاده از آن هیچ نیازی به کدنویسی ندارید و لازم نیست از شورت کدها استفاده کنید. برای استفاده از ویژوال کامپوزر فقط و فقط لازم است که درگ دراپ کنید، یعنی المان ها را بکشید و رها کنید و به راحتی صفحه مد نظر خود را در کمترین زمان و به زیباترین حالت ممکن ایجاد کنید.

افزونه وردپرس Visual Composer سازگار با انواع قالب وردپرس

افزونه حرفه ای ویژوال کامپوزر لقب برترین صفحه ساز جهان را به خودش اختصاص داده، چون خود وردپرس ویژگی و قابلیت چندانی برای ایجاد برگه‌ها را ندارد و از این نظر بسیار ساده می باشد. ولی استفاده از افزونه وردپرس برگه ساز ویژوال کامپوزر این امکان در اختیار شما قرار می گیرد که در محیطی کاملا گرافیکی با بیش از ۴۰ المان صفحات و نوشته های سایت خود را ایجاد کنید و هر قالب وردپرس را حرفه ای تر ویرایش کنید.

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر راز قالب های زیبا و حرفه ای و گران قیمت

بیش از ۸۰ درصد قالب های وردپرس که در تم فارست و دیگر فروشگاه های بزرگ فروش قالب وردپرس وجود دارد، از افزونه ویژوال کامپوزر برای ریبایی قالب و ساختن صفحات منحصر بفرد استفاده می کنند. بطوری که نظر هر کاربری با تماشای این قالب ها جلب می شود. در صورتی که خود قالب اصلی به تنهایی فقط یک قالب ساده است و این زیبایی صفحه ها حاصل استفاده از افزونه قدرتمند visual composer می باشد. این افزونه همان است که زیباترین و شکیل ترین قالب ها و سایت ها را طراحی می کند. افزونه Visual Composer راز ایجاد یک وب سایت حرفه ای است.

ویژوال کامپوزر فارسی

ویژوال کامپوزر چیست؟

ویژوال کامپوزر یک افزونه محبوب و رایج برای ایجاد صفحه در وردپرس است که بسیار نظر کاربران را به خود جلب کرده، به این دلیل که این پلاگین قابلیت های فوق العاده ای دارد، این ویژگی های فوق العاده پلاگین /Visual Composer موجب می شود که هر کسی حتی با داشتن بک آشنایی مختصر با وردپرس بتواند با استفاده از آن یک وب سایتی زیبا و حرفه ای را ایجاد نماید. همچنین می توان گفت که دلیل اصلی شهرت ویژوال کامپوزر سادگی استفاده از آن می باشد.

ویژگی اصلی افزونه ویژوال کامپوزر Visual Composer

امروز دلیل تمایز این افزونه وردپرس را با دیگر افزونه های وردپرس به وضوح مشاهده می کنید.

WordPress Post Editor به کاربران اجازه می دهد پست های خود را در وب سایتشان ویرایش نمایند و آن‌ها را به هر شکل و فرمی که می خواهند در آورند. برای مثال در این بخش افراد می توانند بخشی از متن خود را بولد و یا ایتالیک کنند، لینک ها و تصاویری را به متن بیفزایند، لیست هایی در متن خود ایجاد کنند و کارهای مشابه دیگری انجام دهند، با استفاده از پلاگین ویژوال کامپوزر کاربران می توانند تمامی کارهای مربوط به ویرایش صفحه را با درگ اند دراپ انجام دهند، در واقع این پلاگین به کاربران امکان ایجاد صفحات بسیار حرفه ای در وب سایت بدون کد نویسی و تنها با درگ اند دراپ کردن را می دهد و این پلاگین امکان انجام تمامی فرایند های ویرایش و ایجاد صفحه را با استفاده از پلتفرمی که برای کاربر کاملا ویژوال یا بصری (دیداری) است ایجاد می کند.

بیش از ۴۰ المان محتوا در ویژوال کامپوزر وجود دارد، این المان ها شامل بلوک های متنی، کلید های شبکه های اجتماعی، ویدیو پلیرها و بسیاری المان های مشابه دیگر می باشند. تمامی این المان ها ریسپانسیو هستند و لذا استفاده از آنها موجب می شود که صفحه شما در صفحات دسکتاپ، تبلت ها و موبایل و هر وسیله دیگری که کاربران برای مراجعه به وب سایت شما از آن استفاده نموده باشند، به خوبی نمایش داده شود.

افزونه ویژوال کامپوزرویژگی های افزونه Visual Composer

  • پشتیبانی از بیشتر پوسته وردپرسی
  • افزونه، المنت و پوسته های آماده و قابل افزایش
  • ساخت یک پوسته کامل با Drag and Drop
  • دارای چندین فیلتر برای تصاویر
  • دارای گزینه های نامحدود
  • کنترل های ساده
  • سازگار با افزونه های qTranslate و WPML
  • سازگار با افزونه Yoast SEO
  • طراحیی واکنشگرا (Responsive)  نمونه های موبایلی
  • پشتیبانی از Custom Post Type (نوع پست سپارشی)
  • قابل گسترش با API ویژوال کامپزر
  • Grid بندی پیشرفته و سپارشی
  • پشتیبانی از زبان پارسی!
  • ساخت صفحه به عنوان Frontend (سمت کاربر) / Backend (خارج از دید کاربر)
  • قابلیت ایجاد ستون بندی و طرح بندی صفحات ، نوشته ها و محصولات ووکامرس
  • قابلیت ایجاد انواع نمودار های گرافیکی
  • ساخت انواع دکمه و پاراگراف
  • ساخت منو ها ، اکوردئون ها و…
  • سازگاری با تمامی قالب های مدرن

visual composer اولین و پر فروش ترین افزونه وردپرسی در زمینه ساخت صفحات سایت وردپرسی بصورت دراگ و دراپ می باشد که بیشترین امکانات را در بین افزونه های موجود از آن خود کرده است. توسط این افزونه می توانید ستون های سایتتان را یکی یکی طراحی کرده ، به آنها استایل دهید و سایز آنها را مشخص کنید. بدون نیاز به یک کلمه کد نویسی ! کلی المان وجود داره که میتونید از اونجا استفاده بکنید و بکشید تو صفحه و از این قابلیت استفاده بکنید

 جهت مشاهده پیش نمایش یکی از سایت هایی که کل صفحات آن با ویژوال کامپوزر طراحی شده است کلیک کنید 

ویژوال کامپوزر

چرا ویژوال کامپوزر استفاده کنیم

افزونه ویژوال کامپوزردانلود افزونه ویژوال کامپوزر وردپرسویژوال کامپوزردانلود ویژوال کامپوزر

تصاویری از نمای داخلی این افزونه تجاری ویژوال کامپوزر وردپرس

ایکون های کامپوزر

برای افزودن المان ها

افزودن المان به صفحه با ویژوال کامپوزر

اگر قصد بلوک بندی صفحه را داشته باشید:

بلاک بندی صفحهالمان های ویژوال کامپوز

المان های افزونه ویژوال کامپوزر

بدین صورت می توان هر آیتمی را در افزونه وردپرس ویژوال کامپوزر اضافه کنیم.

این افزونه به صورت پرمیوم و فارسی شده در تیک تم موجود است.

با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف سایت های themeforest و codecanyon دموی محصولات قرار گرفته در این دو سایت را نمیتوان با IP های ایرانی مشاهده کرد.

منبع: تیک تم - پشتیبانی وردپرس - کانفیگ امنیتی وردپرس

دانلود افزونه Yoast seo premium


 



:: برچسب‌ها: افزونه وردپرس Visual Composer ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()