نوشته شده توسط : Mozhde

ایمیل مارکتینگ و افزایش

یکی از بهترین ابزار های توسعه کسب و کار های اینترنتی و افزایش فروش، ایمیل مارکتینگ است. ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد بر روی همدیگر تاثیرگذار بوده و دو بال یک کسب و کار اینترنتی هستند. می توان گفت ایمیل مارکتینگ، ارسال نامه الکترونیک یا ایمیل برای تبلیغ کسب و کار اینترنتی و یا غیر اینترنتی می باشد. این ابزار تبلیغاتی بسیار ارزان تر از ابزارهای دیگر است. شاید همین ارزان بودن نسبی ایمیل مارکتینگ باعث شده است که کمتر به جزییات فنی و یا افزایش اثربخشی آن توجه شود. ارسال انبوهی از ایمیل های تجاری، به دنبالش کسب درآمد اینترنتی را به همراه دارد. در این مقاله ایمیل مارکتینگ و افزایش فروش و درآمد را به شما آموزش خواهم داد. با ما همراه باشید…

اهمیت ایمیل مارکتینگ در کسب و کار اینترنتی

بسیاری از برند های محبوب دنیا از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و از این طریق توانسته اند رتبه یک را کسب کنند. اما ممکن است این محبوبیت در شبکه های اجتماعی دائمی نباشد و شبکه اجتماعی جدیدی ظاهر شود و جای شبکه های اجتماعی محبوب فعلی را بگیرند. در این صورت رتبه خود را از دست خواهید داد. اما اگر از طریق ایمیل به مخاطبان کسب و کار خود محصولاتتان را معرفی کنید، هیچ وقت با شکست مواجه نمی شوید و همچنین محبوبیت برند و محصولات خود را از دست نمی دهید. بسیاری از کسب و کارها و برند های موفق توسط ایمیل مارکتینگ به این محبوبیت رسیدند. پس بازاریابی ایمیلی را دست کم نگیرید. سایت های دیجی کالا و تخفیفان نمونه سایت هایی هستند که توسط ایمیل مارکتینگ به این موفقیت رسیده اند.

همین حالا ببینید:  سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست؟|ویدیو

ایمیل پرکاربرد ترین منبع اطلاعات بازاریابی برای تحلیل گران است و ۴۱% از کسب و کار های جهانی از اطلاعات مربوط به کمپین های ایمیل مارکتینگ خود برای شناخت مشتریان استفاده می کنند.

ایمیل مارکتینگ و افزایش

ارتباط ایمیل مارکتینگ و افزایش درآمد اینترنتی

در زمان های گذشته با توجه به استفاده نامناسب برخی افراد از ایمیل مارکتینگ، باعث شد از اهمیت آن کاسته شود. اما همچنان می توان تاثیر آن را در ارسال انبوهی از ایمیل ها شاهد شد. اگر با برنامه ریزی و هدف ایمیل های تبلیغاتی خود را ارسال کنید، مطمئنا مشتری را به سایت خود می کشانید. وقتی مشتری با سایت شما ارتباط برقرار کند به خرید کالا و خدمات می پردازد، این کار باعث افزایش کسب درآمد اینترنتی می شود. نکته ی قابل توجه این است که ۷۲% از مصرف کنندگان ترجیح می دهند که شرکت ها از طریق ایمیل با آن ها در ارتباط باشند تا کانال های ارتباطی دیگر!

ارسال ایمیل انبوه و کسب درآمد زیاد در دنیا

بسیاری از افراد در دنیا طرفدار ارسال ایمیل انبوه یا همان مارکتینگ هستند. اما هنوز هم برخی افراد فکر می کنند که شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک به دلیل دارا بودن یک میلیارد مخاطب، شبکه توییتر با دارا بودن ۲۵۰ میلیون مخاطب، شبکه معروف اینستاگرام با دارا بودن ۴۰۰ میلیون مخاطب از بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیا به شمار می روند و منبع غنی جهت بازاریابی و فروش محصولات می باشند. اما با وجود تمام آمار ها و بازدید ها از شبکه های اجتماعی تفکر افراد غلط بوده و این آمار ها به میزان آمار گوگل از ایمیل های ثبت شده نمی رسند. به این دلیل که بیش از ۵ میلیارد ایمیل در گوگل به ثبت رسیده است. و این آمار نشان می دهد که تا چندین سال دیگر ایمیل مارکتینگ از ناب ترین روش های درآمد زایی در جهان است.

همین حالا ببینید:  چگونه در وردپرس افزونه بسازیم؟

راهکار ایمیل مارکتینگ و افزایش درآمد اینترنتی

برای افزایش درآمد از کسب و کار اینترنتی باید مخاطبان خود را از طریق سایت جمع آوری کنید و با استفاده از ابزارهای جذاب ارسال ایمیل، در طی مدت مشخص یک ایمیل ارسال کنید و افراد را به خرید از محصولاتتان تشویق کنید. زمانی تاثیر ایمیل مارکتینگ را می بینید که ارسال ایمیل را درست انجام داده و بانک ایمیل مارکتینگ شما هدفمند بوده و ایمیل ها سالم و فعال باشند در این صورت به زودی تاثیرگذار خواهد بود. هنگامی که مخاطبان از طریق ایمیل به سایت وارد می شوند، حداقل بالای ۳۰% از محصول شما را خریداری می کنند و شما در طی چند دقیقه و در مدت زمان کوتاه به میلیون ها تومان پول بدون هزینه و اتلاف وقت دست خواهید یافت.

ایمیل مارکتینگ و افزایش

برای جمع آوری و تشکیل بانک ایمیل انبوه اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. اطلاعات تماس مخاطبان خود را به روش های مختلف جمع آوری کنید.
  2. ارتباط صمیمانه ای را از طریق ارسال ایمیل های پی در پی با مخاطبانتان ایجاد کنید.
  3. تبلیغات ایمیلی به روش های گوناگون انجام دهید. این کار باعث افزایش فروش محصولات سایت می شود.
همین حالا ببینید:  ایجاد بخش نظرات در افزونه Easy Digital Downloads

نکته پایانی

ارسال انبوهی از ایمیل بدون شناخت شاید تاثیر چندانی نداشته باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم اگر ارسال ایمیل ها با هدف و برنامه ریزی باشد پتانسیل بالای آن را برای موفقیت دائمی در کسب و کار اینترنتی خود خواهید دید. کالا و خدمات خود را به ایمیل افراد مرتبط با کارتان ارسال کنید و تاثیر فوق العاده ی آن را ببینید. لازم به ذکر است که از ارسال چندین و چندباره و تکراری تبلیغات به ایمیل ها جدا اجتناب کنید.

مطالب مرتبط:

هر چیزی که در مورد ایمیل مارکتینگ باید بدانید

آموزش استفاده از میلرلایت

آموزش ویدیویی ایمیل مارکتینگ در وردپر

آموزش ماینینگ بیت کوین و آشنایی با دستگاه‌های استخراج

منبع: تیک تم– ارائه دهنده مقالات: افزایش فروشطراحی کمپین تبلیغاتیبازاریابی ویدیویی



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

پیستوله های رنگ پاش،یکی از ابزارآلاتی هستند که برای پاشش رنگ بر روی سطوح مختلف کاربرد دارند.پاشش رنگ توسط انواع پیستوله بسیار دقیق تر و تمیزتر از رنگ آمیزی به وسیله غلطک و یا قلم مو می باشد.پیستوله های رنگ پاش در انواع برقی و بادی تولید می شوند..پیستوله های بادی به وسیله پمپ باد (کمپرسور باد)،رنگ را بر روی سطح مورد نظر با قدرت بالا می پاشند.پیستوله های رنگ پاش،در صنعت رنگ آمیزی ساختمان،سطوح داخلی و خارجی،دکوراسیون داخلی و امور مرتبط کاربرد فراوان دارند.این پیستوله ها از یک مخزن رنگ ،یک لوله اتصال و یک نازل پاشش رنگ تشکیل شده اند.پیستوله ها علاوه بر پاشش رنگ ،قابلیت پاشش انواع روغن جلا،ضد زنگ،جوهر و آبرنگ را نیز دارند.از مزایای استفاده از پیستوله های رنگ پاش در مقایسه با غلطک و قلم موهای رنگ،استفاده کارا در سطوح گوناگون،سرعت عمل و یکنواختی رنگ سطح کار می باشد.یکی از معایب رنگ پاشی به وسیله پیستوله،احتمال هدر رفتن رنگ می باشد.پیستوله انواع مختلفی دارد و برای خرید پیستوله ابتدا باید بدانید چه مدل پیستوله هایی در بازار موجود هست و کارایی هر یک چیست؟

انواع پیستوله و کاربرد آن

رنگ رسانی ثقلی

یکی از انواع پیستوله و کاربرد آن رنگ رسانی ثقلی است. در این نوع کاسه یا ظرف رنگ روی پیستوله رنگ پاش قرار گرفته و رنگ در اثر نیروی جاذبه زمین به عبارتی نیروی وزن خود توأم با نیروی مکش هوای فشرده به کلاهک هدایت و پخش می‌شود.
این سیستم نسبت به سیستم سیفونی نیاز به هوای فشرده کمتری دارد در نتیجه ضایعات رنگ کمتری هم در این سیستم وجود دارد منبع در این سیستم با زاویه ۴۵ درجه نصب شده تا بتوان آن را برای سطوح عمودی و افقی به کار برد. معمولا از این پیستوله برای رنگ کاری چوب و خودرو استفاده می شود.شکل ظاهری این پیستوله به این شکل است که مخزن رنگ روی پیستوله قرار می گیرد.این سیستم نیاز به هوای فشرده کم تری دارد،در نتیجه میزان هدر رفت رنگ در این سیستم وجود ندارد.

انواع پیستوله و کاربرد آن

رنگ رسانی سیفونی

ظاهر این نوع پیستوله به نحوی است که مخزن رنگ در زیر پیستوله می باشد.میزان هدر رفت رنگ در این مدل پیستوله بیش تر از سیستم ثقلی می باشد.در این نوع کاسه رنگ در زیر پیستوله رنگ پاش قرار گرفته زمانی که هوا با سرعت زیاد از یک مجرای تنگ رد شود حالت مکش ایجاد می‌کند پیستوله های سیفونی از این سیستم به همراه فشار هوای جو که توسط سوراخی در روی منبع به سطح مایع فشار وارد می‌کند برای بالا آوردن مایع رنگ از داخل منبع و نهایتاً اسپری آن استفاده می‌کنند.

انواع پیستوله و کاربرد آن

رنگ رسانی تحت فشار

پیستوله با این سیستم رنگ رسانی در دو شکل منبع متصل و منبع جدا از پیستوله موجود می باشند.با توجه به اینکه نیروی فشار هوای داخل منبع سبب بالا رفتن از داخل لوله می شود،این پیستوله ها برای پاشش رنگ های غلیظ تر بسیار کارا می باشند.

پیستوله های منبع جدا با سیستم تحت فشار،با توجه به جدا بودن مخزن آزادی عمل بیش تری به کاربر حین رنگ آمیزی می دهد.هم چنین به علت حجیم بودن مخزن رنگ،زمان کم تری برای پر کردن چند باره مخزن استفاده می شود.

پیستوله های رنگ پاش در کنار تمام مزایایی که دارند ممکن است در حین کار مشکلاتی در روند کار با آن ها ایجاد شود،که اگر علت آن ها مشخص باشد به راحتی برطرف شده و پیستوله به کار خود ادامه می دهد.

انواع پیستوله و کاربرد آن

منبع: چوبک ابزار



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت می پردازیم. یکی از عوامل موفقیت در طراحی سایت فعالیت در شبکه های اجتماعی است.فواید رسانه های اجتماعی برای مدیران سایت ها بسیار است.

تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

یک از عوامل مهم افزایش بازدید در وب سایت، تعداد مخاطبین در این شبکه ها می باشد که این خود یکی از عوامل موفقیت آمیز در طراحی وب سایت است. امروزه مخاطبین از شبکه های اجتماعی برای بدست آوردن موضوع های متفاوت اکثرا از رسانه های اجتماعی استفاده میکنند.

برای داشتن یک وب سایت موفق باید دست به دامن ابزارهای زیادی شد. طراحی سایت به تنهایی عامل موفقیت شما نیست و به برای توسعه آن باید فعالیت‌های متفاوتی داشته باشید. یکی از مهمترین مکان‌ها که باید به منظور توسعه طراحی وب سایت خود در آن فعالیت بسیار بسیار زیادی داشته باشید، شبکه های اجتماعی است.

مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی

افزایش بازدید رسانه های اجتماعی

تعداد کاربران در شبکه های اجتماعی سبب می‌شود بازدید وب سایت شما افزایش پیدا کند که یکی از مهمترین اصول در موفقیت یک طراحی وب سایت است. کاربران امروز بیشتر از شبکه های اجتماعی به منظور دسترسی به مطالب مختلف استفاده می‌کنند. به همین دلیل یکی از  آن برای شما افزایش مخاطب خواهد بود.

همین حالا ببینید:  چند تکنیک برای کمک به بازاریابی بهتر در شبکه های اجتماعی
تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

لینک سازی رسانه های اجتماعی

همانطور که می‌دانید بدون سئو سایت کار به هیچ جایی نخواهید برد. درست است که اصول سئو باید توسط متخصصان بر روی وب سایت شما پیاده شود، اما می‌توان گوشه‌ای از فعالیت‌ها را خود به دست گرفت گوگل به حضور فعال وب سایت ها در این رسانه ها اهمیت زیادی می‌دهد و دوست دارد لینک‌های زیادی از وب سایت‌ها در  این شبکه ها ببیند.

تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

استفاده رایگان رسانه های اجتماعی

برای طراحی وب سایت باید بسته به درخواست‌های خود هزینه‌هایی را پرداخت کنید، حال آنکه استفاده از این شبکه‌ ها رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه وجود ندارد. می‌توان برخلاف وب سایت خود، بدون ترس از پر شدن فضای حافظه، هر میزان اطلاعات را در آن‌ها بارگذاری کرد.

سهولت در دسترسی رسانه های اجتماعی

مزایای شبکه های اجتماعی به همین موارد ختم نمی‌شود. همه رسانه های اجتماعی دارای اپلیکیشن‌های موبایل برای سیستم عامل‌های مختلف هستند که دسترسی به آن‌ها را ساده‌تر می‌کند. امروز کاربران ابزارهای موبایلی را بسیار بیشتر ترجیح می‌دهند، به همین دلیل با فعالیت در این شبکه ها بیشتر دیده خواهید شد.

در کدام شبکه های اجتماعی فعالیت کنیم؟

درست است که با فعالیت در هر شبکه ی از بیشتر مزایای آن مخصوصا لینک سازی بهره برده و امتیاز خود نزد گوگل را زیاد می‌کنید، اما بسته به محل زندگی خود، بازخورد متفاوتی از هر کدام خواهید داشت. به عنوان نمونه قرار دادن لینک های وب سایت شما در فیس بوک و همچنین گوگل پلاس اهمیت زیادی از نظر سئو دارد، اما متاسفانه تعداد کاربران ایرانی فعال در آن‌ها بسیار کم است. به همین دلیل در فاکتورهایی همچون برندسازی و افزایش بازدیدکننده آن‌چنان موفق نخواهید بود.

همین حالا ببینید:  تاثیر شبکه های اجتماعی در بازاریابی B2B

بهتر است به منظور لینک سازی و بهره بردن از مزایای این شبکه ها، در تمامی موارد محبوب و حتی آن‌هایی که زیاد شناخته شده نیستند فعالیت کنید، اما عمده تمرکز خود را بر روی تلگرام و اینستاگرام قرار دهید. این دو، محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی نزد کاربران ایرانی هستند و بدون شک بازدیدکننده‌های زیادی از آن‌ها دریافت خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی پیرامون روش صحیح فعالیت در شبکه های اجتماعی با اینتن تماس بگیرید تا از مشاوره کارشناسان سئو ما استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط:

موتور جستجوی گوگل چگونه کار می کند؟

چگونه در شبکه های اجتماعی محتوا تولید کنیم؟

بهترین روش‌ها برای افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل

۱۰محتوا برای ایجاد لینک طبیعی در سایت

 

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده مقالات: آموزش ووکامرس – بازاریابی محتوا – آموزش وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام به تیک تم خوش آمدید. در این مقاله به آموزش نمایش تصاویر اینستاگرام در وردپرس می پردازیم.نمایش تصاویر اینستاگرام در وردپرس این قابلیت را به را به ما می دهد که که پست‌ها و ویدیو هایی که در این شبکه های اجتماعی محبوب به اشتراک می گذاریم را در وبسایت وردپرسی خودمان به نمایش بگذاریم. امروزه با افزایش روزافزون و چشمگیر کاربران در شبکه‌های اجتماعی و استفاده زیاد در طول روز اینطور وبسایت‌هایی به عنوان مکان مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات است.

نمایش تصاویر اینستاگرام در وردپرس

همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از بزرگترین و رو بهترین شبکه های اجتماعی در جهان و ایران بعد از تلگرام اهمیت ویژه ای  در ایران دارد.و کسانی که در اینستاگرام بازاریابی رو شروع می کند نتیجه  بهتری می گیرند.

افزونه ای که به شما معرفی میکنم امکان نمایش تصاویر اینستاگرام در وبسایت شما رو فراهم میکند و شما میتوانید یک تبلیغات رایگان بسازید و محصولات خودرا تبلیغ کنید و فروش محصولات رو افزایش دهید.

نمایش تصاویر اینستاگرام در وردپرس با افزونه WP Instagram Widget

این پلاگین کاربردی و حرفه ای که در مخزن وردپرس بیش از دویست هزار بار نصب و فعال شده است قابلیت نمایش تصاویر در وبسایت وزرپرسی را برای شما ایجاد میکند و شما میتوانید تبلیغات خودتان را در وبسایت وردپرسی به وسیله اینستاگرام ایجاد بسازید. همچنین استفاده از این پلاگین تکنیک های offpage سئو است که باعث بهینه سازی وبسایت میشود و میتوانید در نتایج گوگل بالا بروید.

همین حالا ببینید:  معرفی و دانلود افزونه WooCommerce و فارسی ساز

بعد از نصب و فعالسازی این پلاگین به بخش نمایش روی زیر منو ابزارک ها کلیک کنید.

بعد اینکه وارد به بخش ابزارک ها شدید ابزارک جدیدی به اسم Insatagram می بینید و با عمل کشیدن و رها کردن وارد ساید بار می شوید.

نمایش تصاویر اینستاگرام در وردپرسنمایش تصاویر اینستاگرام در وردپرس

تنظیمات افزونه WP Instagram Widget

Title : در این فیلد عنوان صفحه اینستاگرام خود را وارد کنید.

Username : ادرس صفحه اینستاگرام مورد نظر جهت نمایش در وبسایت.

Number of photos : تعداد عکس هایی که میخواهید در ساید بار نمایش داده شود.

photo size : اندازه تصاویر اینستاگرام ر نمایش می دهد.

open links inlks in : در این بخش باید مشخص کنیم که وقتی کاربر روی لینک کلیک کرد صفحه اینستاگرام در صفحه فعلی باز شود یا در صفحه جدید.

Link text : متن لینک اینستاگرام را وارد کنید.

و در اخر تصاویر اینستاگرام رو در سایت خودتان مشاهده کنید.

مطالب مرتبط:

اشتباهات رایج در بازاریابی شبکه های اجتماعی

روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک وب سایت

اصول و مبانی طراحی بنر تبلیغاتی

آینده تبلیغات چاپی و تبلیغات محیطی

منبع: تیک تم – ارائه دهنده مقالات: وردپرسوبلاگ قالب وردپرس تفریحی



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام به چوبک ابزار خوش آمدید. در این مقاله به معرفی اره مویی برقی و کاربرد آن می پردازیم. اره مویی برقی یکی از دستگاه‌های مورد نیاز و مورد استفاده معرق‌ها و علاقه‌مندان به نجاری و هنرهای چوبی است. به همین جهت در این نوشته تلاش می‌کنیم اطلاعاتی مناسب در اختیار شما علاقه‌مندان قرار دهیم. اره مویی برقی. همان‌طور که از اسمش پیداست اره مویی هست که استفاده از نیروی برق اقدام به برش میکنه. این نوع اره‌ها با توجه به عملکرد برش به سه دسته کلی تقسیم بندی خواهند شد که از بین این سه تنها دو نوع در بازار ایران موجود هست. نوع اول حرکت رفت توسط میل لنگ متصل به الکتروموتور و حرکت برگشت توسط فنر تأمین میشه. اما نوع دوم اون هم برگشت و هم رفت که منتج به برش میشه توسط موتور صورت میگیره.

معرفی اره مویی برقی و کاربرد آن

اره مویی یکی از دستگاه های است که مورد استفاده زیادی در نجاری و هنر های چوبی دارد ، از اسم دستگاه میتوان به راحتی به کارکرد آن پی برد . این دستگاه اره مویی است که با قدرت برق کار میکند . این اره ها با توجه به کارکرد به سه دسته کلی تقسیم بندی میشوند که از بین این سه تنها دو نوع در بازار ایران موجود هست .

نوع اول حرکت رفت به وسیله میل لنگی که به الکتروموتور وصل است و حرکت برگشت توسط فنر تامین میشه .

اما نوع دوم اون هم برگشت و هم رفت که منتج به برش میشه توسط موتور صورت میگیره .

آشنایی با اره مویی برقی و کاربرد آن

برای قوس بری ها و برش های خیلی ظریف در تخته های نازک مخصوصا در آوردن شابلون از تخته لایی یا فیبر و به طور کلی برای برش شبکه و قوس هایی که در وسط کار و صفحات نازک می باشد و به خارج صفحه را ندارد از اره های مشبک بری(اره مویی برقی) استفاده می شود. تصویر زیر یک نمونه برش ظریف است.

 اره مویی برقی و کاربرد آن

این ماشین دارای تیغه نازکی می باشد که در دو قسمت بالا و پایین اره به اهرم های مربوط به وسیله ی پیچ و خروسک محکم می شود و در پشت تیغه دارای دستگاه هدایت تیغه اره است که از قرقره ی فلزی کوچکی تشکیل شده و مانع کج شدن و عقب رفتن تیغه ی اره در اثر فشار در موقع برش می شود. تصویر زیر نمونه ی از تیغ های این دستگاه است.

اره مویی برقی و کاربرد آن

صفحه این ماشین مانند صفحه ی ماشین اره نواری از چدن ریختگی و سری جدید این ماشین از ورق ضخیم شده می باشد و فرق آن با ماشین اره نواری در ابعاد کوچک و ظرافت صفحه به نسبت حجم آن است.

صفحه ی این ماشین نیز قابل کج شدن می باشد و معمولا از دو طرف مثبت و منفی ۳۰درجه کج و به وسیله ی پیچ در محل مورد نظر ثابت می گردد.صفحه بعضی از ماشین های اره مویی از نظر ارتفاع نیز قابل بالا و پایین شدن است و به وسیله ی اهرم یا پیچ عمل بالا و پایین بردن و ثابت کردن صفحه انجام می شود

اره های کوچک مشبک بری رو میزی معمولا دارای الکتروموتور کوچک با قدرت ۰/۷ تا ۱/۵ ps می باشد که با برق ۲۲۰ولت کار می کند و معادل ۱۴۰۰ دور بر دقیقه می زند.دور الکتروموتور توسط چرخ تسمه ی کوچک سر شفت آن به چرخ تسمه ی ذوزنقه ای سر گیربکس منتقل می شود و داخل گیر بکس دور چرخ تسمه ی میل لنگی را به حرکت در می آورد که کورس میل لنگ حد بالا و پایین اهرم زیرین ماشین را تعیین می کند

اهرمی که در زیر تیغه ی اره به یک سر آن بسته می شود در سر دیگر به وسیله ی بلبرینگ مربوط به میل لنگ اتصال داشته و با روشن شدن ماشین یک حرکت متناوب بالا و پایین به تیغه اره می دهد که باعث برش در آن می شود.معمولا چرخ تسمه های متصل به سر میل لنگ پله ای است و بر حسب این که کدام قطر آن مورد استفاده قرار گرفته باشد دور الکتروموتور را با استفاده از رابطه تسمه ی ذوزنقه ای تغییر می دهند و نهایتا باعث می گردد سرعت های برش متفاوت در ماشین تامین شود.
برای اینکه خاک اره از روی خط کشی صفحه چوبی در حال برش کنار برود،یک فنتیلاتور یا باد بزن در بالای اره تعبیه شده که خاک اره را دور می نماید. باید دقت شود که به علت ظرافت تیغه اره،در موقع برش نباید به آن فشار زیاد وارد شود و باید قطعه کار را به نرمی بر حسب ضخامت برش حرکت داد تا در قوس های با شعاع کم جای خود را کاملا باز کرده،مانع شکستن آن شود

کار با اره مویی

در مقاله معرفی اره مویی برقی و کاربرد آن شما را با نحوه کار با اره مویی آشنا میکنیم.برای ابتدای کار باید بسته به قطعه کارتون ( ارتفاعی که قطعه دارد ) تیغه و دور مناسب رو برای دستگاه انتخاب کنید ، این موضوع با تجربه به دست می آید و با چند ساعت کار ، نمیتونید یاد بگیرید . برای بستن تیغه اره هم روش خاصی وجود دارد . برای کنترل خوب بسته شدن تیغه باید دو کار رو انجام بدین ،مورد اول اینکه بعد از بستن تیغه ( به شکلی که شیب تیغه ها سمت پایین باشند ) باید به وسیله پیچ دستی پشت دستگاه رو سفت کنید .

تیغ را به اندازه ای سفت کنید که وقت به تیغه ضربه میزنید صدا بده .دوم اینکه باید گونیا بودن صفحه نسبت به تیغه رو به خوبی بررسی کنید .این مورد رو میتونید با گونیا انجام بدین . گونیا بودن به این علت مهم است که برش کجی نداشته باشین .میز این دستگاه ها از صفر تا ۴۵ درجه قابلیت تغییر زاویه داره .هنگام کار با دستگاه دقیقا مقابل اون بنشینید باید طوری نشسته باشید که مسلط به کار باشید ، در غیر اینصورت هم تیغه میشکنه و هم برش ها در مسیر اصلی خودش قرار نمی گیره .

اره مویی

قسمت های مختلف اره مویی برقی

  • پیچ سفت کن تیغه ، برای تعویض تیغ به کار میره .
  • پیچ قفل پایه نگهدارنده قطعه ( محل کار )
  • نگهدارنده قطعه ( محل کار )
  • تیغه
  • ولوم یا دیمر تنظیم سرعت برش
  • پیچ تنظیم و قفل زاویه صفحه کار
  • صفحه کار

امیدواریم مقاله معرفی اره مویی برقی و کاربرد آن برای شما عزیزان سودمند باشد.

منبع : چوبک ابزار



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام به چوبک ابزار خوش آمدید. در این آموزش سشوار صنعتی و کاربرد آن را شرح می دهیم ،

سشوار صنعتی دقیقا مانند سشوار های آرایشی عمل کرده و تولید باد گرم می کنند ، با این تفاوت که میزان باد تولیدی و درجه حرارت آن ممکن است تا ده ها برابر سشوار های معمولی آرایشی باشد ، به همین دلیل به آن ها سشوار صنعتی می گویند . سشوار های صنعتی می توانند حرارتی ما بین ۵۰ الی ۷۰۰ درجه سانتی گراد تولید کنند .

این سشوار از نظر ظاهری کاملاً مشابه به سشوار های معمولی میباشند ، یک دسته ، یک نازل منتقل کننده دما و یک کلید خاموش و روشن دارند از این ابزار برای گرم نمودن لوله های پلاستیکی ، شرینگ کردن در صنایع بسته بندی ، کندن روکش ، خشک کردن و رنگزدایی استفاده می شود .

یکی از مزیت های سشوار های صنعتی عدم تولید شعله آتش می باشد ، چرا که شعله آتش ممکن است به سطح کار آسیب برساند و موجب سوختن آن شود .

این سشوار ها بنا به میزان قدرتشان می توانند نیاز شما را برطرف کنند.

یکی از رایج ترین استفاده ها و کاربرد های سشوار صنعتی کندن و زدودن رنگ از روی دیوار می باشد به این صورت که با برخورد باد گرم با دیوار یا سطحی که دارای رنگ است باعث می شود که رنگ آن به راحتی از روی دیوار بلند شده و به راحتی قابل کندن شود .

به صورت کلی می توان سشوار صنعتی را یکی از کاربردی ترین ابزار های مورد نیاز در صنعت دانست

 سشوار صنعتی و کاربرد آن

سشوار صنعتی و کاربرد آن

  • جدا کردن لایه رنگ قدیمی از دیوار
  • لحیم کاری
  • بسته بندی کردن
  • باز کردن روکش های مواد مختلف
  • صاف کاری ماشین
  • لوله کشی
  • دودی کردن شیشه ها

منبع : چوبک ابزار



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 شهريور 1397 | نظرات ()